Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Manažer hesel s architekturou klient-server
Myška, Vojtěch ; Burda, Karel (oponent) ; Ležák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá implementací manažeru hesel s architekturou klient-server. Základem práce je návrh uživatelského rozhraní klientské části, používaných klíčů, vzdálených metod, serveru a jeho databáze, výběr použitých technologií a programovacího jazyku. Následuje část pojednávající o implementaci návrhu manažeru hesel.
Manažer hesel s architekturou klient-server
Myška, Vojtěch ; Burda, Karel (oponent) ; Ležák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá implementací manažeru hesel s architekturou klient-server. Základem práce je návrh uživatelského rozhraní klientské části, používaných klíčů, vzdálených metod, serveru a jeho databáze, výběr použitých technologií a programovacího jazyku. Následuje část pojednávající o implementaci návrhu manažeru hesel.
Sociotechnické útoky
Urbanová, Anna ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Palovský, Radomír (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je zjištění, jak si zejména studenti Vysoké školy ekonomické povedou ve dvou rozdílných sociotechnických průzkumech. První, průzkum č. 1 je zaměřen na bezpečnost hesla a druhý průzkum č. 2 je zaměřen na detekci phishingových e-mailů. V obou případech bylo pro získání výsledků průzkumů využito dotazníkové šetření. Dále po skončení obou těchto průzkumů bylo zaručeno informování studentů o výsledcích v jednotlivých průzkumech. Celá práce je rozdělena do šesti kapitol a jednotlivých podkapitol. První až čtvrtá kapitola se týká teoretického úvodu do problematiky. Poslední dvě kapitoly, pátá a šestá, jsou hlavními pro tuto práci. Jedná se o praktickou část, rozdělenou do dvou kapitol zaměřených na jednotlivé průzkumy. Hlavním přínosem této práce je provedení dvou průzkumů zaměřených na útoky prostřednictvím sociálního inženýrství. Jednotlivé průzkumy byly prováděny pomocí dotazníkového šetření a poukazují na riziko, které hrozí ze strany sociálního inženýrství.
Výuka digitální bezpečnosti na ZŠ a SŠ
ZELENKA, Jakub
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou výuky digitální bezpečnosti na základních a středních školách. To znamená v první řadě zohledněním důležitých aspektů počítačové bezpečnosti, jako jsou ochrana svého zařízení před nebezpečnými viry a pirátskými útoky za pomoci bezpečnostního software, správná záloha a správa svých dat. Dále zaměření na rozvážné chování na internetu zahrnující opatrnost vůči emailovým hrozbám, podvodnému chování některých uživatelů a obezřetné používání sociálních sítí. Taktéž obsahuje bezpečnost hesel s důrazem na silné heslo a jeho správu a také problematiku autorského zákona. V práci je zahrnuta obsahová analýza českých kurikulárních dokumentů vzhledem k dané problematice. Jsou zde uvedeny podobné výzkumy související s tématem, teorie výzkumu a hlavní výzkum této práce. V tomto výzkumu je zahrnuto dotazníkové šetření zkoumající kompetence žáků výše uvedených škol při výuce počítačové bezpečnosti, jehož výsledky jsou vyhodnoceny a porovnány s poznatky ze státních dokumentů související s problematikou výuky ICT.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.